De VWE Change of Ownership Lead Generator

Voor hogere conversies en een hoger rendement

change of ownerchip

Voor hogere conversies en een hoger rendement 

Voorspel toekomstige verkopen en speel direct in op mogelijke verkoopsignalen met de VWE Change of Ownership Lead Generator. Met deze slimme tool ben je in staat om (voormalige) klanten te identificeren en hun mogelijke interesse in een nieuwe occasion te peilen. Met de VWE Change of Ownership Lead Generator  houd je de achterkant van je autobedrijf dicht. 

Identificeer potentiële klanten 

Met behulp van ons geavanceerde data science model bieden we inzicht in toekomstige voertuigtransacties en identificeren we potentiële klanten die mogelijk geïnteresseerd zijn in een nieuwe occasion. Hierdoor kun je hen niet alleen een gepersonaliseerd aanbod doen, maar kun je ook de klantwaarde verhogen door cross-selling mogelijkheden aan te bieden die aansluiten op hun behoeften, zoals onder meer autoverzekeringen en financieringsmogelijkheden. 

Hoe werkt het?

Door het combineren van verschillende databronnen zijn wij in staat om te voorspellen welke autobezitters in de komende 1 á 2 maanden op zoek zullen zijn naar een nieuwe auto. Met behulp van een state-of-the-art machine learning algoritme wordt er een voorspellend model gecreëerd. Dit model genereert op basis van kentekens specifieke voorspellingen voor eigenaarswisseling. 

  1. Data science model identificeert 'hot leads' (kentekens die mogelijk van eigenaar zullen gaan wisselen)

  2. VWE Automotive levert per kenteken een specifieke 'hotness'

  3. De kentekens koppel je als autobedrijf aan je klantenbestand om persoonlijke gegevens te verkrijgen

  4. Benader vervolgens de 'hot leads' om eigenaar een tegenvoorstel te doen

  5. Omzetstijging door het dichtzetten van de achterdeur

  6. Een klant behouden is 7x goedkoper dan een nieuwe klant werven!

Voordelen

Vroegtijdige identificatie van verkoopsignalen: Het model identificeert kentekens waarvan de eigenaar naar verwachting van auto zal veranderen. Hierdoor kan je vroegtijdig inspelen op de behoeften van je klanten.

Kwalitatief hoogwaardige leads: Je ontvangt leads die daadwerkelijk opgevolgd kunnen worden. Dit vergroot de kans op succesvolle conversies en behoud van klanten.

Verlagen van klantverloop: Door proactief tegenvoorstellen te doen aan klanten die van plan zijn hun auto te verkopen, kan je het klantverloop verlagen en de loyaliteit vergroten.

Unieke cross-selling mogelijkheden: Het contactmoment met klanten biedt kansen voor cross-selling, aftersales en private lease. Hierdoor kan je jouw omzet verhogen en klantrelaties versterken.

Persoonsgerichte marketing en communicatie: Gerichte marketing en communicatie toepassen, waardoor je op maat gemaakte aanbiedingen kunt doen.

 

Bel mij terug!

CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat je een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.
Verplichte velden

Vragen?
Wij staan voor je klaar.

Wij proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Neem contact met ons op