Nationaal Occasion Onderzoek 2021
De hedendaagse wereld van de remarketing is hectisch, om maar niet te zeggen: oververhit. Alleen massale import kan het schaarse Nederlandse aanbod nog compenseren. De prijzen stijgen en tegelijkertijd is de markt zo transparant dat de strijd om de koper haast gelijk is aan de strijd om de beste data. Wie handvatten wil om in te spelen op deze ontwikkelingen, leest het Nationaal Occasion Onderzoek 2021 (N.O.O.). Bestel het op deze website voor slechts 49 euro excl. btw en verzendkosten.
Negende editie
Het onderzoek is samengesteld door vakblad Automobiel Management en voertuigdataexpert VWE. De presentatie vond plaats tijdens het AM Remarketing Event op 7 juli in InnStyle in Maarssen. Inmiddels zijn we toe aan de negende editie van het N.O.O. Het onderzoek kijkt terug op afgelopen jaar (2020) in vergelijking met het jaar ervoor (2019). En om goede vergelijking te maken kijken we ook naar de eerste vijf maanden van 2021.
Antwoord op deze vragen
Lezers krijgen onder meer antwoord op de volgende vragen:
- Wat zijn de effecten van de coronacrisis op de occasionsector?
- Hoeveel occasions zijn er verkocht?
- Welke aandrijfvormen winnen dan wel verliezen aan populariteit?
- Welke modellen en merken doen het goed?
- Hoe gaat het met de occasionvoorraden?