VWE gestart met uitrol nieuw online platform
VWE is gestart met de uitrol van het nieuwe online platform Mijn VWE. In een paar weken tijd gaan alle VWE klanten automatisch van het bestaande dienstenplatform naar Mijn VWE. Inmiddels maken al bijna 4.000 klanten gebruik van Mijn VWE.
Om de klanten zo goed mogelijk voor te bereiden op de nieuwe schermen organiseert VWE 6 klantenavonden door het hele land. Autobedrijven komen hier kosteloos meer te weten over de online ontwikkelingen in de branche. Tevens krijgen zij een uitgebreide inkijk in Mijn VWE. Er zijn nu 4 klantenavonden geweest, waar in totaal rond de 800 klanten aanwezig waren. Deze week vinden de laatste twee klantenavonden plaats.
Een veranderende wereld
Uitgebreide voertuiginformatie, inzicht in de eigen voorraad en alle transacties op autoniveau worden steeds belangrijker om in de turbulente autobranche het verschil te maken. De verschuiving van offline en traditionele autoverkoop naar online zet door. De toegenomen prijstransparantie gaat hand in hand met het mondiger worden van consumenten. Bovendien beperkt de autobranche zich niet meer tot de eigen regio, zelfs niet tot Nederland. Europa, dat is de nieuwe regio waar de slimme ondernemer zijn blik naar verlegt. Om daarna, met kennis van de Europese automarkt, regionaal renderend te ondernemen.
Mijn VWE: van inzicht naar rendement
Het nieuwe en slimme alles-in-1 systeem biedt de betrouwbaarheid die klanten gewend zijn, meer gemak en inzicht in de bedrijfsprocessen. In Mijn VWE werken autobedrijven vanuit een voertuig of vanuit een klant. De overzichtelijke dashboards zorgen dat ze overzicht houden op hun bedrijfsvoering. En met de signaleringen doen ze de dingen in één keer goed.
Het is het enige systeem waarin vrijwaren, het adverteren van voertuigen, het monitoren van de voorraad en APK aan- en afmelden volledig geïntegreerd zijn. Bovendien is Mijn VWE volledig mobiel beschikbaar. Met meer inzicht naar meer rendement!