VWE hoort graag uw mening!
Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, werken wij constant aan het optimaliseren van onze dienstverlening. Hierin proberen we uiteraard zoveel mogelijk in te spelen op de behoefte die u als klant van VWE heeft om uw bedrijfsprocessen soepel te laten lopen.
Ook in het contact met u doen wij ons uiterste best u zo goed mogelijk te ondersteunen. Bijvoorbeeld tijdens een telefoongesprek, waarin onze medewerkers u van informatie of technische support voorzien. Of bij een bezoek van een accountmanager, waarin u samen bekijkt waar u behoefte aan heeft en op welke wijze VWE u hierin van dienst kan.
Altijd ruimte voor verbetering
Uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering. Om dat te realiseren, horen wij graag van u hoe u de samenwerking met VWE ervaart en waar wij volgens u kunnen verbeteren. Daarom zijn wij in augustus gestart met een klanttevredenheidsmeting. Zo vragen wij wekelijks per e-mail een aantal klanten om ons feedback te geven op het contact met VWE en onze dienstverlening. Het invullen van de vragenlijst kost slechts 3 minuten en geeft ons een waardevol inzicht in uw ervaring met ons en de verbeterpunten.
Waardevolle suggesties
Inmiddels hebben wij van een aantal klanten reacties mogen ontvangen: van mooie complimenten tot waardevolle suggesties voor verbetering. De suggesties proberen wij zoveel mogelijke te verwerken in onze plannen voor de toekomst.
Het kan dus zijn dat u binnenkort een e-mail van ons ontvangt, waarin wij naar uw mening vragen. Aan u dus het verzoek om dan vooral uw feedback te geven, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn!