VWE lanceert nieuwe module: eigen website voor autobedrijven
VWE heeft een nieuwe module aan het aanbod toegevoegd: de Module Website. Hiermee breidt VWE het aanbod voor autobedrijven verder uit én speelt het bedrijf verder in op de ontwikkelingen in de markt waarbij goede online zichtbaarheid een must is.
Belang van een goede website
“Nog maar 10% van de tijd die wordt besteed aan het kopen van een auto, wordt bij het autobedrijf besteed. De overige 90% van de tijd bevindt de autokoper zich online. Het belang van een goede website wordt dus steeds groter. Daarnaast merken we dat veel van onze klanten het prettig vinden om zoveel mogelijk met één partij samen te werken. Zo kregen we steeds vaker de vraag of we ook websites kunnen maken. Na een geslaagde pilot met verschillende klanten, voegen we deze module nu toe aan ons aanbod”, aldus Akiner van Schaik, B2B-marketeer bij VWE en verantwoordelijk voor de nieuwe module.
Pasklare website in eigen beheer
Van Schaik: “Het maken van een website is een vak apart. Daarom vinden we het belangrijk om zoveel mogelijk uit handen te nemen. De klant hoeft alleen een template te kiezen, zijn diensten door te geven en wij zetten de website klaar. We bieden een totale website aan, compleet met teksten en foto’s, maar natuurlijk wel met de mogelijkheid om dit zelf eenvoudig aan te passen.” Naast pasklare tekst en foto’s, is de website natuurlijk ook responsive, zoekmachine-vriendelijk en gekoppeld aan het advertentiesysteem van VWE.
Alles onder één dak
Met deze nieuwe module wordt het aanbod van VWE nog completer. Autobedrijven kunnen niet alleen bij VWE terecht voor de bekende RDW-transacties, maar ook voor bijvoorbeeld het adverteren van voertuigen en schadecalculaties. En vanaf nu dus ook voor een website.