Wijzigingen in gebruik NAP logo
Vanaf 1 april is het logo van de Nationale Autopas (NAP) een kwaliteitslabel dat voortaan gekoppeld is aan de auto en niet meer aan het bedrijf. Dit betekent dat u het logo van NAP vanaf dat moment niet meer als uiting voor uw bedrijf mag gebruiken.
Wat betekent dit voor u?
Vanaf 1 april mag u het NAP-logo alleen nog tonen bij voertuigen waarvan de tellerstand klopt en is gecheckt in het kentekenregister van de RDW. Zorg er daarom voor dat u de volgende wijzigingen tijdig doorvoert:
-
Vanaf 1 april 2015 is het niet meer toegestaan om het NAP logo te gebruiken op uw website, briefpapier, visitekaartjes, raamstickers, vlaggen en reclamezuilen.
-
Uitingen waarvoor een investering van meer dan € 2.500,- moet worden gedaan om deze aan te passen, mogen tot uiterlijk 1 januari 2016 worden uitgesteld. Hierbij kunt u denken aan grote reclamezuilen of billboards.
Controle
Het gebruik van het NAP-logo zal worden gecontroleerd door de bedrijvencontroleurs van de RDW. Meer informatie over deze wijziging kunt u terugvinden op de website van de RDW www.rdw.nl/tellerstanden